zaterdag 7 januari 2012

Kleine make-up stash

Hallo allemaal,

Ik wil jullie graag miijn make-up stash laten zien:


Dit is dan mijn make-up stash, hij is niet zo groot, maar wel voldoende om een artikel over te maken.


Ik begin met mijn paletten; het middelste palet hebben jullie al gezien in mijn shoplog van Den Bosch, maar ik wil er toch nog wat over vertellen. Het palet is van catrice met de stad: sidney. Hij was maar 2,50, en ik ben er echt heel blij mee. Het vierkanten palet van esence is van vanpire look, in dit palet zitten echt hele mooie kleuren! Hij kostte: 6,99.Verder zie je nog 2 paletten van de action en nog 1 van de kruidvat.

En dan nu mijn lip-producten. ik vind vooral de muffin lipgloss rechts bovenin erg cute. Ik ben ook erg blij met mijn mac lipglos, en de "i love coconut en cream" vind ik vooral fijn voor op mijn lippen!


Hier zie je mijn lip-duo's. De meeste zijn van de action, de kwaliteit is niet zo goed, maar het zijn wel mooie kleuren!

En dit is dan weer het laatste van mijn stash, de mascara's,oogpotloden en eye liners. de bruine eye liner van de kruidvat  vind ik vooral erg fijn. Het is een draaisysteem en ook dat vind ik fijn. hij koste maar 1,50!


Hiet zit het dan allemaal in:een hele sgattig tasje!






Dit is de binnenkant: leuke ruitjes binnenin, en al mijn make-up past er in!




Dit was al weer het einde van mijn stash, ik hoop dat jullie het leuk vonden!



Liefs, C&S

1 opmerking: