maandag 9 januari 2012

Top 5 2011

halloo allemaal,

Hier is mijn top 5 van 2011:

Op 5 staat.............


Een body sprash van de claire's! Hij ruikt erg lekker en voelt fijn aan op je huid. Helaas weet ik niet hoe duur hij kost, want ik heb hem gekregen.

Op 4 staat.................

Een lipbalsen en een gezichtscreme van eves rocher! De lipbalsem is vooral erg fijn als je droge lippen hebt. De prijs is 2,99. De gezichtscreme ruikt heel verfrissend en ook deze voelt fijn op je gezicht!

Op 3 staat................


Een stoomtablet van lush! Elke keer als ik bij de lush kom koop ik deze tablet. Hier komt nog een review over. Bij de tablet kreeg ik ook nog een maskertje, deze heb ik nog niet uitgetest.

Op 2 staat..............

 De replay parfum en douchefris! Ik vind de geur erg lekker.

Op 1 staat...............

Lees verder wat er op 1 staat...




De pow wow lipscrub van lush! Hier heb ik al een review van gemaakt, daar kun je er meer over lezen.

Dit was mijn top 5 producten van 2011. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, C&S




1 opmerking: