vrijdag 6 januari 2012

vervolg shoplog Den Bosch

hallo allemaal,

hier is het vervolg op de shoplog van Den Bosch. Nu laat ik de kleren zien die ik heb gekocht:


Eers kwam ik bij de h&m deze koltrui vond ik zo leuk dat ik hem niet kon laten liggen voor zo'n goedkopen prijs van: 7,00! Ik vind hem vooral lekker warm voor in de winter.


Daarna kwam ik bij scotch & soda aan. Ik zag deze sweater liggen en ging hem meteen passen, ik vind hem echt super mooi! Er ging ook nog eens 50% van de prijs af! Deze sweater is het laatste wat ik gekocht heb.

Ik hoop dat jullie dit kleine vervolg op shoplog van Den Bosh leuk vonden!

Liefs, C&S

4 opmerkingen:

  1. leuk dat je ons wilt volgen, maar je staat gek genoeg nog niet bij onze volgers!
    wij volgen jou nu in ieder geval wel! (;

    loves,
    veermel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke truien! Ik volg je al, volg je me terug? :)

    BeantwoordenVerwijderen