vrijdag 6 januari 2012

shoplog Den Bosch!

hallo allemaal!

Gisteren ben ik naar Den Bosch geweest en heb eigenlijk niet veel gekocht, maar ik wil het toch even aan jullie laten zien:
Dit zijn de spullen die ik heb gekocht:
(tip: klik op de foto's om ze te vergroten.)
Zoals je ziet is het niet veel.....

Als eerste ging ik naar de v&d daar kocht ik een hoesje voor mijn ipod het merk is new look hij was erg afgeprijst: van 4,00 voor 2,00, een koopje dus!


Daarna ging ik naar de xenos en kocht ik een geurolie met de geur: ocean hij ruikt echt super lekker! hij koste maar: 1,50! Ik kocht deze omdat ik daar geurstokjes van kan maken, wil je het resultaat zien? klik dan hier
 Ook kwam ik bij de six. Ik had nog een nieuwe portemonnee nodig dus daar was ik echt naar opzoek.
En eindelijk had ik hem gevonden. Ik vind deze portemonnee erg handig, ook omdat deze vrij groot is. De portemonnee kost: 14,95
Toen ging ik naar de kruidvat en kocht ik make-up remouver pads voor maar 0,80!


Daarna ging ik naar de lush. Bij de lush was er veel uitverkoop en dus kon ik het niet laten om iets te kopen. Ik had al veel goede verhalen over de pow wow lipscrub gehoord, en uiteindelijk heb ik hem ook gekocht. Op deze scrub was ook veel korting: van 8,95 voor 4,50! 50% korting dus. Over deze lipscrub heb ik al een artiekel geschreven; daar lees je er meer over.
Ook kwam ik nog een kruidvat tegen en ik kon het weer niet laten om naar binnen te gaan. Dat was maar goed ook, want ik zag een hele grote kortingsbak bij de make-up liggen. Er lag ook het palet van
catrice bij; van de stad sidney. Hij koste maar 2,50! Heel veel korting dus.
Ik had nog tijd over om te shoppen dus ging ik ook nog maar even naar de action in oosterhout.
Daar kocht ik nagellak in veel felle kleuren. Dit vind ik vooral leuk voor karnaval. De prijs ben ik helaas vergeten.

dit was dan mijn shoplog van Den Bosch. ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs C&S

2 opmerkingen: